close
Don't stop me now   Queen

Tonight I'm gonna have myself a real good time
I feel alive and the world it's turning inside out Yeah!
I'm floating around in ecstasy
So don't stop me now, don't stop me
'Cause I'm having a good time having a good time

I'm a shooting star leaping through the skies
Like a tiger defying the laws of gravity
I'm a racing car passing by like Lady Godiva
I'm gonna go go go
There's no stopping me

I'm burning through the skies Yeah!
Two hundred degrees
That's why they call me Mister Fahrenheit
I'm traveling at the speed of light
I wanna make a supersonic man of you

Don't stop me now I'm having such a good time
I'm having a ball don't stop me now
If you wanna have a good time just give me a call
Don't stop me now ('Cause I'm having a good time)
Don't stop me now (Yes I'm having a good time)
I don't want to stop at all

I'm a rocket ship on my way to Mars
On a collision course
I am a satellite I'm out of control
I am a sex machine ready to reload
Like an atom bomb about to
Oh oh oh oh oh I explode

I'm burning through the skies Yeah!
Two hundred degrees
That's why they call me Mister Fahrenheit
I'm traveling at the speed of light
I wanna make a supersonic woman out of you

Don't stop me don't stop me don't stop me
Hey hey hey!
Don't stop me don't stop me
Ooh ooh ooh (I like it)
Don't stop me have a good time good time
Don't stop me don't stop me
Ooh ooh Alright
I'm burning through the skies Yeah!
Two hundred degrees
That's why they call me Mister Fahrenheit
I'm traveling at the speed of light
I wanna make a supersonic man of you

Don't stop me now I'm having such a good time
I'm having a ball don't stop me now
If you wanna have a good time
Just give me a call
Don't stop me now ('Cause I'm having a good time)
Don't stop me now (Yes I'm having a good time)
I don't wanna stop at all

La la la la laaaa
La la la la
La la laa laa laa laaa
La la laa la la la la la laaa hey!!.... 

別阻止我   皇后合唱團

今晚我要讓自己狂歡無盡
我感覺駭到不行,全世界天翻地覆,耶!
我在狂喜中飄浮
所以現在別阻止我!別阻止我!
因為今晚我要狂歡無盡,狂歡無盡!

我是流星劃破天際
像隻老虎挑戰地心引力
我是賽車呼嘯而過,就像葛黛娃夫人
我要衝衝衝
沒有事物可以阻擋我

燃燒的我照亮夜空
高達兩百度
那就是為什麼他們叫我華氏溫度計先生
我以光速飛馳
我要把你變成超音速人!

現在別阻止我!( 我即將狂歡無盡 )
我持球在手,所以別阻擋我!
假如你要享樂,只要打電話給我
別阻止我!( 因為我即將狂歡無盡 )
別阻止我!( 是的我即將狂歡無盡 )
我完全不想停下來!

我是直達火星的太空船
循著命中靶心的軌跡
我是失控的人造衛星
我是蓄勢待發的性機器
就像倒數的原子彈
哦哦哦哦哦........我爆炸了!

燃燒的我照亮夜空
高達兩百度
那就是為什麼他們叫我華氏溫度計先生
我以光速飛馳
我要把你變成女超音速人!

別阻止我!別阻止我!別阻止我!
嘿嘿嘿!
哦哦哦 ( 我愛死了 )
別阻止我的狂歡!
別阻止我!別阻止我!
哦哦對極了!
燃燒的我照亮夜空,耶!
高達華氏兩百度
那就是為什麼他們叫我華氏溫度計先生
我以光速飛馳
我要把你變成超音速人!


別阻止我!我即將狂歡無盡
我持球在手,別阻擋我!
假如你要享樂
只要打電話給我
別阻止我!( 因為我即將狂歡無盡 )
別阻止我!( 是的我即將狂歡無盡 )
我完全不想停下來!

啦啦啦啦
啦啦啦啦
啦啦啦啦啦
啦啦啦啦啦啦啦啦........

http://www.k325.com/playmusic/96718C2OtS2YfUl.aspx
偷偷附上試聽連結

---------------------------------------------------------------------------------------------------

昨天晚上去呼吸呼吸呼吸的時候老師放的音樂,覺得蠻歡樂的所以就去稍微找了一下。
心情不好的時候去打拳擊有氧還蠻適合的,可以發洩,啊哈哈哈哈哈.............................

我覺得我內心深處其實是屬於非常容易自暴自棄的類型,以前人家都會說夾著尾巴的狗不要去惹牠,雖然牠們平常看起來都畏首畏尾的縮在角落,不過這種類型就是一旦去惹牠,牠就會狠狠地咬你一口,或是說那種平常看起來很溫和都不會發脾氣的人,要是真的生氣起來是非常可怕的,因為一直太過壓抑,要是有一天火山爆發搞不好會翻桌子或是拿起桌上的文具亂攻擊別人之類的(現在腦海又有搞笑畫面...例如說一個頭油油的上班族拿著三十公分的直尺還有小朋友安全剪刀,以手刀方式奔跑著追擊主管...之類的)............那個......我到底是想說什麼.........好像忘記了......

總之,最近脾氣變得比年輕的時候好很多所以好像很少生氣了,在路上走路被人家用力撞倒肩膀,也不會因此就衝動地轉身,然後把手上的香菸丟在地上用腳捻熄,走到對方面前惡狠狠地瞪著他要他下跪道歉了...嗯....其實以前好像也沒發生過,那就算了,我下次來試試看好了,找個討厭的小學生.....之類的,這樣很像很卑鄙,算了,我是峱種,很好,抱怨完畢覺得心情變好了,讓我們繼續迎向美好的明天吧。

P.S:舟山路圍牆上最近多了幾個比較專業的塗鴉,不過我一直覺得很奇怪,他到底是在畫什麼HORSE,後來我昨天晚上心情很差想罵髒話的時候才順便想到,該不會是TMD HORSE吧,啊哈哈哈哈哈,那我晚上也要去畫一隻,如果大家明天早上起床看到圍牆上有什麼馬的請不要說是我畫的,就是這樣,大家再見。

arrow
arrow
    全站熱搜

    IJ622 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()